Josephine N.B. Valentin

Josephine N.B. Valentin har undervist siden 2013 i skrivning, i særdeleshed for unge. I sit arbejde har hun bl.a. udviklet onlineforløb for Brønderslev Forfatterskole, samt undervist klassetrin helt nede fra […]

Ellen Holmboe

Skab dine egne superhelte og superskurke! Book en skriveworkshop, der taler lige ind i mellemtrinnets fascination af superhelte- og skurke. Med afsæt i ”Superskurkeskolen”* arbejder vi med dualitet, skabelseshistorier, nøglescener […]

Peter Dyreborg

Digter og scenekunstner, primært kendt inden for poetry slam, spoken word og mundtlig litteratur. Peter Dyreborg var med, da poetry slam kom til Danmark i 1999, og han blev dansk […]

Marcus Kongsgaard Øland

Siden jeg som 15årig, nærmest ved et tilfælde, blev forfatter, har jeg jagtet hvad det vil sige at skrive godt. Jeg har selv i den periode udgivet 6 bøger indenfor […]

Annie Bahnson

Alle deltagere i mine skriveworkshops skal have en oplevelse af, at det med ord og tekst kan de godt, og at det er sjovt og udfordrende. Jeg tænker krop og […]

Cecilie Eken

I min undervisning vil jeg gerne slå et slag for fantasi, kreativitet og leg, som jeg synes, at der generelt er for lidt af i verden. Jeg har over tyve […]

Charlotte Weitze

Jeg debuterede som forfatter i 1996 og i 2009 var jeg med til at starte Forfatterskolerne for Unge på Midt – og Vestsjælland, hvor jeg har undervist siden. Jeg har […]

Helle Højland

Jeg har mere end 30 års erfaring med at undervise voksne, unge og børn i kreativ skrivning indenfor roman, novelle og erindring. Jeg tilbyder faste kurser online og med fysisk […]

Marie Hjørnet Nielsen

Jeg er uddannet cand.mag. i litteraturhistorie og skrivekunst fra Skrivekunstakademiet i Bergen. Jeg er optaget af skabe skrive- og læsefællesskaber. Aktuelt har jeg et skrivekunstnerisk forløb hos FO Aarhus som […]

Jørgen Dissing Nørgaard

Jeg har undervist i art writing på bla. Vrå Højskole, Hovedbiblioteket i København og Ordkraft Skriveskole. Som leder af Ordkraft Skriveskole i Aalborg (siden 2017) ligger hovedvægten af min undervisningserfaring […]