Henrik Rasmussen

Underviser i Kreativ skrivning og Litteratur på Grundtvigs Højskole og er tilknyttet som tekstlæser på Forfatterhouses romanskole. Forfatter til romanen Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg er her og en […]

Ingrid Nymo

Jeg debuterede i 2021 med romanen Kloster og har netop udgivet min anden roman, Den Røde Hane. Siden 2011 har jeg desuden jævnligt udgivet digte og essays i litterære tidsskrifter. […]

Caroline Ørsum

Jeg er forfatter til 25+ bøger for børn og især unge. Jeg skriver realistiske romaner for unge, og derudover har gyserfortællinger også en plads i mit hjerte. I mere end […]

Annie Bahnson

Alle deltagere i mine skriveworkshops skal have en oplevelse af, at det med ord og tekst kan de godt, og at det er sjovt og udfordrende. Jeg tænker krop og […]

Maja Lucas

Skønlitterær forfatter til seks bøger og skriveunderviser siden 2006. Erfaring fra Skrivekunst på Syddansk Universitet, Aalborg Universitet, Seniorhøjskolen, Kofods Skole, Michael Skolen, Talentakademiet m.fl. Uddannet fra Forfatterskolen og ph.d. i […]

Cecilie Eken

I min undervisning vil jeg gerne slå et slag for fantasi, kreativitet og leg, som jeg synes, at der generelt er for lidt af i verden. Jeg har over tyve […]

Charlotte Weitze

Jeg debuterede som forfatter i 1996 og i 2009 var jeg med til at starte Forfatterskolerne for Unge på Midt – og Vestsjælland, hvor jeg har undervist siden. Jeg har […]

Helle Højland

Jeg har mere end 30 års erfaring med at undervise voksne, unge og børn i kreativ skrivning indenfor roman, novelle og erindring. Jeg tilbyder faste kurser online og med fysisk […]

Marie Hjørnet Nielsen

Jeg er uddannet cand.mag. i litteraturhistorie og skrivekunst fra Skrivekunstakademiet i Bergen. Jeg er optaget af skabe skrive- og læsefællesskaber. Aktuelt har jeg et skrivekunstnerisk forløb hos FO Aarhus som […]

Jørgen Dissing Nørgaard

Jeg har undervist i art writing på bla. Vrå Højskole, Hovedbiblioteket i København og Ordkraft Skriveskole. Som leder af Ordkraft Skriveskole i Aalborg (siden 2017) ligger hovedvægten af min undervisningserfaring […]